phone Seznama želja 0 Primerjati profile search
0
basket
profile Profil

ZAPRI Close icon

Pogoji poslovanja

Na pogoje poslovanja in uporabe strani www.hgspot.si in sklenitvi pogodbe na daljavo s sredstvi komunikacije na daljavo, se primarno uporabljajo tukaj navedeni Pogoji poslovanja in uporabe, razen če se pogodbeni stranki (Prodajalec in Kupec) ne dogovorita drugače. Pogoji poslovanja in uporabe so predmet k Zakonu o varstvu potrošnikov (NN 41/14) ti k zakonu o obligacijskih razmerjih (NN 35/05 i NN 41/08). Bodite posebno pozorni na razlika v pogojih ki se nanašajo med nakupom (pogodbo) na prodajnem mestu v trgovini in nakupom (pogodbo), sklenjeno na daljavo (Spletna trgovina).

S spletno trgovino HGSPOT upravlja podjetje HGSPOT Grupa d.o.o., Avenija Dubrovnik 46, HR-10020 Zagreb, davčna številka: 65553879500.

V pogojih poslovanja in uporabe najdete tudi:
OBRAZEC O PRAVICI DO ENOSTRANSKE ODPOVEDI POGODBE SKLEPANJE NA DALJAVO

OBRAZEC ZA ENOSTRANSKO ODPOVED POGODBE

Ob naročilu izdelkov s sredstvi komunikacije na daljavo bo kupec takoj obveščen o vseh predpisanih informacijah iz 57. člena v skladu z 2. točko 66. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

CENE IZDELKOV IN STORITEV , objavljene na spletnih straneh, oglasih in v katalogih, so izražene v evrih (in kunah informativno) in vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov pošiljanja. Cene, plačilni pogoji in promocijske ponudbe veljajo samo v trenutku naročila in/ali plačila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

STROŠKI POŠILJANJA 
Stroški dostave znašajo 4,99 € za naročila v vrednosti manj kot 50 €, pri naročilih nad 50 € pa je dostava brezplačna za območje Slovenije, razen v primeru bele tehnike, kjer vas bomo individualno kontaktirali glede roka in zneska dostave.

HGSPOT Grupa doo si pridržuje pravico do napak v opisu in fotografiji ter reklamnem prikazu izdelka. Vse pravice kupcev do reklamacij in vračil so opisane v teh pogojih.

NAČINI PLAČILA

a) Plačilo po povzetju: Znesek računa plačate v gotovini ob prevzemu paketa.

b) Plačilo s kreditnimi karticami:

HGSPOT uporablja WSPay za spletno plačevanje.

WSPay je varen sistem za spletno plačevanje s kreditnimi in debetnimi karticami v realnem času ter drugimi načini plačila. WSPay kupcu in trgovcu omogoča varen vnos in prenos kartičnih podatkov, kar potrjuje PCI DSS certifikat. WSPay uporablja 356-bitno šifriranje SSL kriptografski protokol TLS 1.2 kot najvišji standard za zaščito in prenos podatkov.




c) Internet bančništvo: bančno plačilo po ponudbi

Darilne bone HGSPOT lahko uporabite v poslovalnicah HGSPOT za nakup artiklov in storitev storitve HGSPOT. Za kupljene darilne bone HGSPOT ni mogoče pridobiti vračila kupnine ali jih izkoristiti v e-trgovini HGSPOT. Veljavnost bona je 180 dni od dneva nakupa, torej od datuma zapisanega na bonu. Delna izraba darilnega bona ni mogoča, in sicer se celoten znesek bona uporabi enkratno pri nakupu.

DOSTAVA IZDELKOV

Naročene artikle dostavimo z Overseas Express. Dostava bo izvedena v 1-3 delovnih dneh od dneva naročila, po dogovoru pa najkasneje v 30 dneh. Če izbranega izdelka ni mogoče dobaviti, ker izdelka nimamo na zalogi ali ga ne moremo več naročiti, smo dolžni kupca o tem obvestiti, kupec pa ima pravico do odstopa od naročila/pogodbe. ali se strinjate s kasnejšim datumom dostave, če je to mogoče. Vse naročene artikle bomo poskušali dostaviti v enem paketu. Če zaradi zaloge to ne bo mogoče, si pridržujemo pravico do dostave v več pošiljkah.

REKLAMACIJE NA IZDELKE 
Priznavamo jih le s predloženim računom in garancijskim listom kot edinim dokazom o nakupu. Kartice in podobna potrdila ne morejo nadomestiti potrdila. Brez računa ni reklamacij. V primeru reklamacije izdelka zaradi pomanjkljivosti ali skritih napak, izdelek pošljite na naslov reklamacijske službe in servisnega centra: HGSPOT Grupa doo, Avenija Dubrovnik 46, 10 020 Zagreb ali nas kontaktirajte na telefonsko številko: +385 1 6611 511.

VRNITEV

Registrirani uporabnik ima pravico do enostranske prekinitve pogodbe v roku 14 (štirinajst) koledarskih dni od dneva prevzema na daljavo kupljenega izdelka. Rok je izključen in začne teči z dnem, ko je izdelek, ki je predmet pogodbe, izročen uporabniku oziroma tretji osebi, ki ni prevoznik.

Da bi uporabnik lahko uveljavljal pravico do enostranske odpovedi pogodbe, nas mora o svoji odločitvi o enostranski odpovedi pogodbe obvestiti pred iztekom roka, in sicer z nedvoumno izjavo, poslano po pošti, faxu ali elektronski pošti. v obliki obrazca za enostransko odpoved pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe je vsaka stranka dolžna drugi vrniti tisto, kar je prejela na podlagi pogodbe.

Uporabnik mora izdelek vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva izjave o odstopu od pogodbe. Prekoračitev tega roka ima za posledico izgubo pravice do enostranske odpovedi, to je vračila plačila. Stroške vračila izdelka krije uporabnik. Uporabnik tudi nosi stroške morebitne oslabitve vrednosti blaga (77. člen ZZP) (razpakirano blago, izgubljena dokumentacija in deli, poškodbe, uporaba blaga in podobno), razen tistega, kar je bilo potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in funkcionalnosti.

Po vračilu blaga s strani kupca in pregledu le-tega, v kolikor se ugotovi, da so izpolnjeni vsi pogoji, bomo nemudoma pristopili k zamenjavi ali vračilu denarja kupcu v skladu z njegovo zahtevo najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu izdelka. Vračila se običajno izvedejo v 48 urah. Če ni na seznamu, nas kontaktirajte za preverjanje.

Če je izdelek vrnjen z napako, večjimi poškodbami ali brez delov in dokumentacije ter le-ta ni dobavljen v naknadnem roku 8 dni, se šteje, da kupec ni izpolnil svoje obveznosti vračila blaga in je prodajalec vračilo blaga vrnjen. ni dolžan vrniti vplačanih sredstev. HGSPOT Grupa d.o.o. bo vplačani znesek vrnil šele, ko mu bo izdelek vrnjen, to je, ko mu bo uporabnik predložil dokazilo, da je bil izdelek poslan nazaj na enak način, kot mu je bil dostavljen.

Obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ki je dostopen na naši spletni strani, lahko elektronsko izpolnite in pošljete kopijo. Potrdilo o prejemu obvestila o enostranski odpovedi pogodbe vam bomo brez odlašanja poslali po elektronski pošti.

GARANCIJSKA IZJAVA IN SERVISNI POGOJI
Za vse izdelke, za katere nudimo garancijo, veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu. Kupec je dolžan hraniti račun in garancijski list ves čas garancije.

Zagotavljamo, da bo izdelek, ki se uporablja v skladu s priloženimi navodili in garancijskim listom, deloval brezhibno v garancijskem roku. V primeru okvare in drugih morebitnih okvar se zavezujemo, da bomo izdelek popravili ali zamenjali v razumnem roku v skladu z Obligacijskim zakonom.

ODGOVORNOST PRODAJALCA ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake ne glede na to, ali je s pogodbo prenesel ali se zavezal prenesti lastništvo stvari na kupca in je kupec plačal ali se zavezal plačati njeno ceno.

Pri potrošniških pogodbah odgovarja prodajalec za stvarne napake po pravilih, predpisanih za kupoprodajno pogodbo in kadar gre za pogodbo o izročitvi stvari, ki jih je treba še izdelati oziroma izdelati, ne glede na to, ali je po splošnih pravil, gre za prodajno pogodbo, pogodbo o delu ali drugo pogodbo.

Določbe Zakona o stvarni odgovornosti se ne uporabljajo za potrošniške pogodbe o dobavi digitalnih vsebin ali digitalnih storitev, razen če je predmet prodajne pogodbe premičnina, v kateri so digitalne vsebine ali digitalne storitve vgrajene ali povezane. na stvar tako, da odsotnost te digitalne vsebine ali te digitalne storitve onemogoča delovanje te stvari in ki so dostavljene na podlagi prodajne pogodbe, ne glede na to ali takšno digitalno vsebino ali digitalno storitev dostavi prodajalec ali tretja oseba. zabava (stvar z digitalnimi elementi).

Pri stvareh z digitalnimi elementi preide tveganje na kupca v trenutku, ko je enkratna dobava digitalne vsebine ali digitalne storitve zaključena oziroma ko se začne kontinuirana dobava digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Če bo artikel vgradil ali montiral prodajalec ali oseba, za katero je odgovoren, preide tveganje na kupca v trenutku, ko je montaža ali montaža zaključena.

Šteje se, da je vsaka napaka na stvari, pa tudi stvari z digitalnimi elementi, ki se izkaže v enem letu od trenutka prenosa tveganja, obstajala tudi v času prenosa tveganja, razen če prodajalec dokaže drugače ali nasprotno. izhaja iz narave stvari ali narave napake.

Napaka obstaja:

1) če artikel ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti, to pomeni, da nima funkcionalnosti, kompatibilnosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot so določene s prodajno pogodbo,

2) če stvar ni primerna za kakšen poseben namen, za katerega jo kupec potrebuje in s katerim je kupec obvestil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe in v zvezi s katerim je prodajalec dal soglasje,

3) če artikel ni dobavljen z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za montažo, kot je določeno v prodajni pogodbi oz,

4) če artikel ni dobavljen s posodobitvami, kot je določeno v kupoprodajni pogodbi.

Poleg zgoraj omenjenih napak obstaja še napaka:

1) če stvar ni primerna za uporabo za namene, za katere bi se istovrstna stvar običajno uporabljala, upoštevajoč vse predpise Evropske unije in predpise Republike Hrvaške, tehnične standarde ali če teh tehničnih standardov, veljavnih kodeksov ravnanja na določenem področju ni, če obstajajo,

2) če artikel ne ustreza kakovosti in opisu vzorca ali modela, ki ga je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo pogodbe,

3) če artikel ni dobavljen s pripomočki, vključno z embalažo, navodili za montažo ali drugimi navodili, katerih prejem lahko kupec upravičeno pričakuje,

4) če stvar ne ustreza količini ali nima tistih lastnosti in drugih lastnosti, vključno s tistimi v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, ki so običajne za istovrstno stvar in jih kupec lahko upravičeno pričakuje. , glede na naravo stvari in ob upoštevanju vseh javnih izjav prodajalca ali drugih oseb v prejšnjih fazah transakcijske verige, vključno s proizvajalcem, ali v njihovem imenu, zlasti pri oglaševanju ali označevanju,

5) če je artikel neustrezno vgrajen ali montiran, storitev montaže ali montaže pa je del kupoprodajne pogodbe in jo je opravil prodajalec ali oseba, za katero je odgovoren, ali

6) če je stvar, ki jo je nameraval namestiti ali montirati kupec, naročnik nepravilno vgradil ali montiral in je nepravilna namestitev ali montaža posledica pomanjkljivih navodil prodajalca ali v primeru stvari z digitalnimi elementi, ki jih zagotavlja prodajalec ali ponudnik digitalnih vsebin ali digitalnih storitev.

Prodajalec ni vezan na 4. točko tega odstavka, če dokaže, da za to izjavo ni vedel ali ni mogel vedeti ali da je bila do sklenitve pogodbe javna izjava na enak ali primerljiv način popravljena. kot takrat, ko je bila dana, ali da ta javna izjava ni mogla vplivati na odločitev o nakupu.

Pri potrošniških pogodbah napake iz 1. do 4. točke tega odstavka ne obstajajo, če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe posebej seznanjen, da določena lastnost stvari odstopa od meril, ki se uporabljajo za ugotoviti napake iz 1. do 4. točke in če je potrošnik to izrecno in ločeno sprejel ob sklenitvi pogodbe.

Pogodbena določila, ki v potrošniški pogodbi omejujejo ali izključujejo odgovornost za napake na izdelku, preden potrošnik obvesti prodajalca o stvarnih napakah na izdelku, potrošnika ne zavezujejo.

Kupec, ki je prodajalca pravočasno in na pravilen način obvestil o napaki, je pooblaščen:

1) zahtevati od prodajalca, da odpravi napako,

2) od prodajalca zahtevati izročitev drugih stvari brez napak,

3) zahteva sorazmerno znižanje cene,

4) izjavi, da odpoveduje pogodbo.

V vsakem od teh primerov ima kupec pravico popraviti škodo po splošnih pravilih o škodni odgovornosti, vključno s škodo, ki mu je nastala zaradi pomanjkanja stvari na njegovem drugem blagu.

Pri uveljavljanju pravice do odstranitve napake ima kupec pravico izbrati med popravilom in zamenjavo artikla, razen če bi bil izbrani način odprave napake nemogoč ali bi v primerjavi z drugim načinom odprave napake povzročil nesorazmerno strošek prodajalca, pri čemer upošteva vse okoliščine, predvsem pa vrednost artikla brez napake, pomen napake in vprašanje, ali je popravilo ali zamenjavo možno opraviti brez večjih nevšečnosti za kupca. Prodajalec je pooblaščen zavrniti odpravo napake, če sta popravilo in zamenjava nemogoča ali bi mu to povzročilo nesorazmerne stroške, pri čemer upošteva vse okoliščine, zlasti pa vrednost stvari brez napake, pomen napake in vprašanje, ali je popravilo ali zamenjavo mogoče izvesti brez večjih nevšečnosti za stranko.

Kupec ima pravico do znižanja cene ali do odstopa od pogodbe le, če prodajalec ni odpravil napake ali je tega zavrnil ali ni odpravil napake v skladu z drugim in tretjim odstavkom 410.a člena Obligacijskega zakona, če napaka obstaja kljub temu, da jo je prodajalec poskušal odpraviti, ali če je prodajalec izjavil, da napake ne bo odpravil, ali je iz okoliščin očitno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti. kupcu in če je napaka tako resna, da opravičuje takojšnje znižanje cene ali prekinitev pogodbe.

Kupec ima pravico zadržati plačilo morebitnega neporavnanega dela cene, dokler prodajalec ne izpolni obveznosti iz naslova odgovornosti za stvarne napake.

Če je napaka neznatna, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, ima pa druge pravice iz naslova odgovornosti za stvarne napake, vključno s pravico do odprave škode.

Dokazno breme, da je napaka nebistvena, je na strani prodajalca.

Stroške odstranitve napake in izročitve ostalih stvari brez napak nosi prodajalec.

Popravilo ali zamenjava artikla z napako se izvede brezplačno, v razumnem roku od trenutka, ko je kupec obvestil prodajalca o napaki in brez večjih nevšečnosti za kupca, upoštevajoč naravo artikla in namen. za katere je kupec blago potreboval.

Pri popravilu ali zamenjavi je kupec dolžan dati artikel na razpolago prodajalcu, prodajalec pa ga je dolžan prevzeti in nositi stroške prevzema.

Če je treba popraviti ali zamenjati okvarjeni predmet, ki je bil vgrajen ali sestavljen na način, ki je skladen z njegovo naravo in namenom, preden se je pojavila okvara, obveznost za odpravo napake vključuje obveznost odstranitve okvarjenega predmeta in namestitve ali montaže nadomestnih ali popravljenih predmetov ali obveznosti, da krije stroške takšne odstranitve in namestitve ali montaže.

V primeru zamenjave artikla potrošnik ni dolžan plačati stroškov normalne uporabe zamenjanega artikla v času pred zamenjavo.

Če prodajalec v razumnem roku ne izpolni potrošniške pogodbe, ima potrošnik pravico izjaviti, da pogodba odstopi.

Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, kupec vrne artikel prodajalcu na stroške prodajalca.

Prodajalec vrne kupcu plačano ceno za artikel po prejemu artikla oziroma po prejemu dokazila od kupca, da je artikel poslal nazaj.

OBVESTILO O NAČINU PISNE REKLAMACIJE POTROŠNIKA 
Vse reklamacije v skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov (NN 41/2014) lahko oddate po pošti, faksu ali elektronski pošti ter v poslovnih prostorih/trgovinah. kjer se nahajate. Če je reklamacija podana v poslovnih prostorih/prodajalnah, je trgovec dolžan njen prejem takoj pisno potrditi.

Drugi načini vložitve pritožbe:

• Na naslov: Ulica kneza Branimira 24, 10040 Zagreb

• Na e-naslov: [email protected]

• Na faks številko: +385 1/6611-541

ali jo vložite v poslovnih prostorih na naslovu Zagreb, Ulica kneza Branimira 24. Za potrditev prejema pisne pritožbe v skladu s 5. odstavkom 10. člena zakona in odgovor nanjo prosimo, da navedete pravilno podatke za prejem.

Na vašo pritožbo moramo pravno pisno odgovoriti najkasneje v 15 dneh od prejema pritožbe. V nasprotnem primeru se lahko obrnete na državni inšpektorat ali društvo za varstvo potrošnikov.

Če sprejmete pogoje uporabe, se strinjate tudi s splošnimi pogoji.

HGSPOT Grupa doo si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev brez predhodnega obvestila. Pogoji poslovanja so v skladu z zakonodajo Republike Hrvaške. V primeru morebitnega spora bosta trgovec in potrošnik spor reševala po mirni poti, v kolikor to ne bo mogoče, pa je pristojno stvarno pristojno sodišče v Zagrebu.

Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti strani in vas obveščamo o odličnih ponudbah. Več informacij o piškotkih lahko najdete tukaj.

So ključnega pomena za uporabo internetne strani in brez teh strani ta nima svoje polne funkcionalnosti. Z nadaljnjo uporabo te strani in nakupovanjem se šteje, da so potrebni piškotki sprejeti. Funkcionalni piškotki lahko vključujejo tiste, ki zagotavljajo storitev, ki jo zahteva uporabnik.

HGSPOT_SID

Za shranjevanje SID.

Ističe: Nikoli

Vrsta: HTTPS

language

Za shranjevanje jezika strani.

Ističe: 30 dni

Vrsta: HTTP

currency

Za shranjevanje valute spletnega mesta.

Ističe: 30 dni

Vrsta: HTTP

cookie

Za shranjevanje sprejemanja piškotkov.

Ističe: 1 leto

Vrsta: HTTP

cookies_permission

Za shranjevanje sprejemanja piškotkov.

Ističe: 1 leto

Vrsta: HTTP

proizvodi_lista_zelja

Za shranjevanje izdelkov na seznam želja.

Ističe: 30 dni

Vrsta: HTTP

proizvodi_like

Za shranjevanje izdelkov, označenih kot mi je všeč.

Ističe: 30 dni

Vrsta: HTTP

Podatki se zbirajo anonimno in ne omogočajo spremljanja aktivnosti uporabnikov na drugih spletnih mestih. Uporabljajo se za analizo, spremljanje vedenja uporabnikov ter za namene merjenja vedenja občinstva in izdelave poročil za izboljšave spletnih strani. Upoštevajte, da ti piškotki omogočajo prenos podatkov v tretje države, vključno z Združenimi državami Amerike.

_ga

Za shranjevanje in štetje ogledov strani.

Ističe: 2 leti

Vrsta: HTTP

_ga_*

za shranjevanje in štetje ogledov strani.

Ističe: 1 leto

Vrsta: HTTP

cookies_permission_analiza

Za shranjevanje sprejema analitičnih piškotkov.

Ističe: 1 leto

Vrsta: HTTP

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna mesta uporabljajo za izboljšanje uporabniške izkušnje.

Zakon dovoljuje shranjevanje piškotkov na vaši napravi, če je to izrecno potrebno za delovanje strani. Za vse druge vrste piškotkov potrebujemo vaše soglasje.

Te strani uporabljajo različne vrste piškotkov. Nekatere piškotke nastavijo storitve tretjih oseb, ki so prikazane na naših straneh.

Svoje soglasje za izjavo o piškotkih na naši spletni strani lahko kadar koli spremenite ali prekličete.

Več informacij o tem, kdo smo, kako nas lahko kontaktirate in kako obdelujemo vaše osebne podatke, najdete v naši Politiki zasebnosti.

Ko nas kontaktirate v zvezi s soglasjem, prosimo, da navedete ID številko soglasja in datum njegovega poteka.